Последните 10 години се оказаха изключително благодатни за родната киноиндустрия. Многото филми обаче невинаги означават, че нещата вървят стремително нагоре, пише каналът "OMG Facts" във vbox7. А зрителите често се питат: „Този филм не го ли гледах вече?“. Ето нещата, които ни омръзна да виждаме в новите български филми и сериали:  

Едни и същи лица

Понякога човек трудно може да различи гледал ли го е вече този филм или Орлин Павлов и Диляна Попова участват и в тази продукция. Да, красиви са. Да, талантливи са, но не е ли време да се даде шанс на нови и по-непознати актьори?

via GIPHY


Липсва диалог

Диалогът във всеки филм е изключително важен елемент. В някои родни продукции обаче се чудим кой е измислил тези реплики, които звучат толкова далечно от самия персонаж. Имаше период, в който сякаш сценаристите се стараеха да се получи добър Facebook статус от казаните думи, а не толкова те да стоят естествено в диалога между актьорите. 

Натрапчиви реклами

Живеем във времена на реклами и инфлуенсъри. За съжаление дори изкуството, за да живее, трябва да умее както да се рекламира, така и да включва продуктово позициониране. Това важи на 100% за киното. Продуктовото позициониране е онзи момент, в който главният герой уж случайно отхапва от точно определена вафла и въздъхва така, сякаш е изял най-вкусния десерт на света. След това отива на точно определена бензиностанция, в която хвали точно определено гориво. Това се повтаря през 5 минути, а зрителят излиза от салона с усещането, че е бил на някакъв дълъг рекламен блок.

via GIPHY


Очакван край

За някои филми е много предвидимо, че ще има Happy end и в това им е чарът. В други обаче именно напрежението е елементът, който държи зрителите приковани към екрана до самия край. В много от родните филми обаче зрителят, още в средата на филма е наясно какво ще види до неговия финал, независимо дали той ще е щастлив, или не.