Sony са похарчили около 70 милиона долара за маркетинг на „Шифърът на Леонардо” извън САЩ.
Маркетинг персоналът в големите студия се е заел сериозно да проучва културологичните особености на чуждите страни, преди да стартира рекламните и промоционални мероприятия там. В случая с „Шифърът на Леонардо” специалистите забелязали, че феновете на звездите от филма масово си излизали по време на премиерата на фестивала в Кан, но отказали 27 интервюта, очевидно, за да избегнат враждебни медии.
От друга страна Sony организираха банкет за пресата по време на 10-часовото пътуване от Лондон до Кан, на който бяха поканени 250 журналисти. Определено си е струвало след като „Шифърът на Леонардо” е направил два пъти повече пари в чужбина отколкото в САЩ. Изглежда най-сетне съветът на едва дама от политиката - „Нахранете журналистите” - е стигнал и до Холивуд.