За работата в екип, целите, стремежите и изминатия път на "Дермакс", ще разберем в следващите редове от интервюто ни с тях.
Представете вас и вашата компания в няколко изречения?
Здравейте, казвам се Елена Мелемова и съм сърцето и душата на Дермакс – натурална козметика. Успешна съпруга и майка на три деца. Провокирана от моите нужди и тези на семейството си развивам успешно семеен бранд, с който се стремим да улесним живота на всяка майка и дама. Предлагаме универсални натурални продукти за поддържане на здравето и красотата на кожата както за мама и детето, така и за цялото семейство.
Откога съществува компанията, колко души работят в нея и какво наложи създаването на онлайн магазина?
Компанията ни съществува от 20 години, създадена е от нашите родители, а ние сме естественото продължение на семейния бизнес. Работим всички заедно, цялото семейство – по- възрастната част от семейния ни екип ни е полезна със своя опит и знания в сферата, а ние от своя страна включваме новостите, които предлага сегашното време, в това число и направата на онлайн магазина ни, който съществува от почти три години. Направихме го, защото голяма част от продажбите в днешно време се случват онлайн, доста хора пазаруват по този начин, особено и след появата на пандемията, така че смятам, че е трудно да съществуваш без онлайн присъствие.
Разкажете за вашите продукти и как поддържате интереса към тях?
Продуктите ни са изцяло натурални,това което предлагаме са крем за ръце и крака и натурален крем, който помага при кожни неприятности. Всъщност универсалният крем „Дермакс“ е първият ни продукт, а останалите два са продължение. Единият е в помощ на проблемите с кожата, а другите за поддържането на кожата здравата и красива.
Продуктите ни са доста интересни, имайки предвид истинския им натурален състав, дори цветът на кремчетата не е типично бял, заради пчелния восък и смолата, които се съдържат в някои, което още повече доказва природния произход на продуктите на Дермакс.
Къде продавате вашите продукти?
Продуктите ни се предлагат в аптечната мрежа, онлайн аптеките, в някои магазини за натурална и био козметика, и разбира се, на сайта ни.
Къде е най-трудно да се реализират продажби и защо?
Най- трудно се реализират продажбите във физическите обекти, защото има много голямо разнообразие пред очите ти и в повечето случаи инстинктивно взимаш това, което ти е най-познато или чиято телевизионна реклама е най-добра. За по-малките бизнеси ТВ рекламата все още не е достъпна и опитваме да се наложим, чрез предлаганото от онлайн пространството, което разбира се, не е никак малко.
Какви промени бихте искали да ви се случат за повече продажби през 2022г.?
Естествено, първо искам да станем още по- разпознаваеми, когато влезеш в аптека за крем за рани или белези първо да се сетиш за „Дермакс“, когато ти трябва крем за ръце, първо да е „Дермакс“ и когато правиш педикюр, да се сетиш за „Дермакс“.
Кой е най-силният ви мотив да участвате в конкурса „eCommerce Academy Awards 2022“?
Възможността да получим реална оценка от експертно жури, защото това е нещо, което би струвало много пари и разбира се, най-важното да се представим пред нова аудитория, както и нашите клиенти и партньори да гласуват за любимия си крем. Хубаво ще е по време на конкурса да видим къде сме сред конкурентите си и това да ни направи по-добри, като бизнес.
Представете вас и вашата компания в няколко изречения?
Здравейте, казвам се Елена Мелемова и съм сърцето и душата на Дермакс – натурална козметика. Успешна съпруга и майка на три деца. Провокирана от моите нужди и тези на семейството си развивам успешно семеен бранд, с който се стремим да улесним живота на всяка майка и дама. Предлагаме универсални натурални продукти за поддържане на здравето и красотата на кожата както за мама и детето, така и за цялото семейство.
Откога съществува компанията, колко души работят в нея и какво наложи създаването на онлайн магазина?
Компанията ни съществува от 20 години, създадена е от нашите родители, а ние сме естественото продължение на семейния бизнес. Работим всички заедно, цялото семейство – по- възрастната част от семейния ни екип ни е полезна със своя опит и знания в сферата, а ние от своя страна включваме новостите, които предлага сегашното време, в това число и направата на онлайн магазина ни, който съществува от почти три години. Направихме го, защото голяма част от продажбите в днешно време се случват онлайн, доста хора пазаруват по този начин, особено и след появата на пандемията, така че смятам, че е трудно да съществуваш без онлайн присъствие.
Дермакс
Продуктите ни са изцяло натурални,това което предлагаме са крем за ръце и крака и натурален крем, който помага при кожни неприятности. Всъщност универсалният крем „Дермакс“ е първият ни продукт, а останалите два са продължение. Единият е в помощ на проблемите с кожата, а другите за поддържането на кожата здравата и красива.
Продуктите ни са доста интересни, имайки предвид истинския им натурален състав, дори цветът на кремчетата не е типично бял, заради пчелния восък и смолата, които се съдържат в някои, което още повече доказва природния произход на продуктите на Дермакс.
Къде продавате вашите продукти?
Продуктите ни се предлагат в аптечната мрежа, онлайн аптеките, в някои магазини за натурална и био козметика, и разбира се, на сайта ни.
Къде е най-трудно да се реализират продажби и защо?
Най- трудно се реализират продажбите във физическите обекти, защото има много голямо разнообразие пред очите ти и в повечето случаи инстинктивно взимаш това, което ти е най-познато или чиято телевизионна реклама е най-добра. За по-малките бизнеси ТВ рекламата все още не е достъпна и опитваме да се наложим, чрез предлаганото от онлайн пространството, което разбира се, не е никак малко.
Дермакс
Естествено, първо искам да станем още по- разпознаваеми, когато влезеш в аптека за крем за рани или белези първо да се сетиш за „Дермакс“, когато ти трябва крем за ръце, първо да е „Дермакс“ и когато правиш педикюр, да се сетиш за „Дермакс“.
Кой е най-силният ви мотив да участвате в конкурса „eCommerce Academy Awards 2022“?
Възможността да получим реална оценка от експертно жури, защото това е нещо, което би струвало много пари и разбира се, най-важното да се представим пред нова аудитория, както и нашите клиенти и партньори да гласуват за любимия си крем. Хубаво ще е по време на конкурса да видим къде сме сред конкурентите си и това да ни направи по-добри, като бизнес.