Цялостната програма по дигитален маркетинг на SoftUni Digital стартира за втори път този септември. В специално интервю за Dariknews.bg Иван Ненков, CEO на SoftUni, разказва за постигнатите резултати, какво представлява програмата и към кого е насочена.
Академията на SoftUni Digital отваря врати за втори път. Какви бяха резултатите от първото издание?
Резултатите доста надхвърлиха първоначалните ни очаквания. За първия курс от програмата, наречен Marketing Fundamentals, се записаха 3000 участници, от които 600 продължиха напред в останалите обучителни модули. Сега, почти година по-късно, голяма част от курсистите вече работят като дигитални маркетинг специалисти, а други стартираха и развиха свои собствени бизнеси. По наше мнение, първият сезон от програмата беше изключително успешен, като сме ентусиазирани за началото на втория сезон, който ще стартира през септември.
Разкажи ни за програмата на SoftUni Digital?
Всичко започва с безплатния курс Marketing Fundamentals, който дава фундаментални бизнес познания, пречупени през призмата на дигиталния маркетинг. Курсът се явява като подготвителен за програмата и приключва с приемен изпит. Курсистите, които успеят да се справят, продължават обучението си в останалите 6 учебни модула, които покриват сферите Social Media Marketing, Google AdWords, SEO, E-commerce и Content Marketing. Паралелно с основната програма по дигитален маркетинг, стартираме с провеждането на редица специализирани курсове и уъркшопове, чрез които курсистите ще имат възможност да навлязат в много по-голяма дълбочина в сферата на дигиталния маркетинг.
Теорията или практиката се явява ключова за усвояване на необходимите знания и умения за успешна реализация?
И теорията, и практиката са неизменна част от обучителния процес. За да усвоиш ново знание, първо трябва да го осмислиш и да разбереш неговата концепция на теория, след което да използваш това знание и да го приложиш на практика, за да го превърнеш в реално умение. Бизнесът търси във всеки успешен кандидат определени умения, чрез които той ще може да създава стойност и ще постига конкретни цели. В традиционното висше образование именно процесът с превръщането на познанията в реални умения е доста слабо застъпен в обучителния процес, което е и основната причина за трудния професионален старт на завършващите студенти.
За кого са подходящи курсовете?
Курсовете са подходящи за всички, които имат интерес към дигиталния маркетинг и са готови да посветят не малко време за подготовка. Всички участници, които имат предишен опит в маркетинга ще имат предимство пред останалите курсисти, но програмата е разработена по такъв начин, че е подходяща дори за напълно начинаещи.
Кои са трейнърите, които ще водят обученията?
Трейнърите са добре познатите лица от сезон 1 – Георги Малчев, Василена Вълчанова, Борил Богоев, Мартин Войнов, Бисер Вълов, Генадий Воробьов, Димитър Савов. Това са едни от най-разпознаваемите експерти в областта със солиден успешен опит зад гърба си. Като част от SoftUni Digital предстои се присъединят още доста от най-изявените дигитални експерти в България, които ще станат водещи на специализираните курсиве и уъркшопове, които ще се провеждат паралелно със седемте основни модула от програмата.
Какво прави програмата на SoftUni Digital уникална?
Програмата е уникална с това, че съчетава в себе си всички основни сфери на дигиталния маркетинг, в същото време водени от някои от най-добрите експерти във всяка една от тези области. По този начин, освен специализацията с конкретни маркетингови инструменти и модели, курсистите имат поглед върху голямата картина и осъзнават връзката и взаимодействието между отделните компоненти в дигиталния маркетинг. Също така, програмата е изключително практически насочена, като курсистите разработват свой практически проект по време на всеки един от учебните модули, което им помага да превърнат придобитите знания, по време на лекционните сесии, в реални умения, които могат да използват на практика.
Всички желаещи курсисти могат да кандидатстват за програмата на сайта на SoftUni Digital.
Академията на SoftUni Digital отваря врати за втори път. Какви бяха резултатите от първото издание?
Резултатите доста надхвърлиха първоначалните ни очаквания. За първия курс от програмата, наречен Marketing Fundamentals, се записаха 3000 участници, от които 600 продължиха напред в останалите обучителни модули. Сега, почти година по-късно, голяма част от курсистите вече работят като дигитални маркетинг специалисти, а други стартираха и развиха свои собствени бизнеси. По наше мнение, първият сезон от програмата беше изключително успешен, като сме ентусиазирани за началото на втория сезон, който ще стартира през септември.
Разкажи ни за програмата на SoftUni Digital?
Всичко започва с безплатния курс Marketing Fundamentals, който дава фундаментални бизнес познания, пречупени през призмата на дигиталния маркетинг. Курсът се явява като подготвителен за програмата и приключва с приемен изпит. Курсистите, които успеят да се справят, продължават обучението си в останалите 6 учебни модула, които покриват сферите Social Media Marketing, Google AdWords, SEO, E-commerce и Content Marketing. Паралелно с основната програма по дигитален маркетинг, стартираме с провеждането на редица специализирани курсове и уъркшопове, чрез които курсистите ще имат възможност да навлязат в много по-голяма дълбочина в сферата на дигиталния маркетинг.
Теорията или практиката се явява ключова за усвояване на необходимите знания и умения за успешна реализация?
И теорията, и практиката са неизменна част от обучителния процес. За да усвоиш ново знание, първо трябва да го осмислиш и да разбереш неговата концепция на теория, след което да използваш това знание и да го приложиш на практика, за да го превърнеш в реално умение. Бизнесът търси във всеки успешен кандидат определени умения, чрез които той ще може да създава стойност и ще постига конкретни цели. В традиционното висше образование именно процесът с превръщането на познанията в реални умения е доста слабо застъпен в обучителния процес, което е и основната причина за трудния професионален старт на завършващите студенти.
За кого са подходящи курсовете?
Курсовете са подходящи за всички, които имат интерес към дигиталния маркетинг и са готови да посветят не малко време за подготовка. Всички участници, които имат предишен опит в маркетинга ще имат предимство пред останалите курсисти, но програмата е разработена по такъв начин, че е подходяща дори за напълно начинаещи.
Кои са трейнърите, които ще водят обученията?
Трейнърите са добре познатите лица от сезон 1 – Георги Малчев, Василена Вълчанова, Борил Богоев, Мартин Войнов, Бисер Вълов, Генадий Воробьов, Димитър Савов. Това са едни от най-разпознаваемите експерти в областта със солиден успешен опит зад гърба си. Като част от SoftUni Digital предстои се присъединят още доста от най-изявените дигитални експерти в България, които ще станат водещи на специализираните курсиве и уъркшопове, които ще се провеждат паралелно със седемте основни модула от програмата.
Какво прави програмата на SoftUni Digital уникална?
Програмата е уникална с това, че съчетава в себе си всички основни сфери на дигиталния маркетинг, в същото време водени от някои от най-добрите експерти във всяка една от тези области. По този начин, освен специализацията с конкретни маркетингови инструменти и модели, курсистите имат поглед върху голямата картина и осъзнават връзката и взаимодействието между отделните компоненти в дигиталния маркетинг. Също така, програмата е изключително практически насочена, като курсистите разработват свой практически проект по време на всеки един от учебните модули, което им помага да превърнат придобитите знания, по време на лекционните сесии, в реални умения, които могат да използват на практика.
Всички желаещи курсисти могат да кандидатстват за програмата на сайта на SoftUni Digital.