Координационен център за оперативно взаимодействие между Комисията за регулиране на съобщенията (КРС), мобилните предприятия и лицензираните пощенски оператори започна работа в началото на седмицата. Това съобщиха от пресцентъра на регулатора.
Центърът, под ръководството на КРС, ще оперира за времето на извънредното положение в страната, с цел да координира действия в подсигуряване на свързаността и качеството на телекомуникационните и пощенските услуги.
А1 и МВР с превантивна кампания за защита на гражданите от телефонни измами, свързани с COVID-19
Координационният център ще синхронизира действията на регулатора и бизнеса по време на обявеното извънредно положение във връзка с качеството на предоставяните услуги, координираност на действията и осигуряване на своевременна информация за предприети мерки и действия от страна на предприятията, предоставящи мобилни услуги и лицензираните пощенски оператори.
Координационният център получи пълно съдействие от страна на мобилните и лицензираните пощенски оператори. В КРС са определени лица, отговарящи за техническите въпроси и връзките със заинтересованите страни.
Центърът, под ръководството на КРС, ще оперира за времето на извънредното положение в страната, с цел да координира действия в подсигуряване на свързаността и качеството на телекомуникационните и пощенските услуги.
А1 и МВР с превантивна кампания за защита на гражданите от телефонни измами, свързани с COVID-19
Координационният център ще синхронизира действията на регулатора и бизнеса по време на обявеното извънредно положение във връзка с качеството на предоставяните услуги, координираност на действията и осигуряване на своевременна информация за предприети мерки и действия от страна на предприятията, предоставящи мобилни услуги и лицензираните пощенски оператори.
Координационният център получи пълно съдействие от страна на мобилните и лицензираните пощенски оператори. В КРС са определени лица, отговарящи за техническите въпроси и връзките със заинтересованите страни.