Нова броудкастинг груп и „Дарик Уеб” създадоха дружество, което да обедини дигиталния бизнес на двете медии. Новата интернет компания Дарик нет ще затвърди позицията си на най-големия играч на интернет пазара в страната предвид факта, че Дарик придоби Нет инфо преди около три месеца.
Обединението на дружествата ще доведе до по-бързото и качествено развитие на текущи продукти като abv.bg, vbox7.com, Dariknews, Gong.bg и др. като в същото време ще осигури необходимия ресурс и опит за разработката на иновативни решения на българския и международен пазар на интернет услуги.
„Искрено вярвам, че с тази стъпка Дарик уеб ще затвърди позицията си на онлайн пазара у нас, като в същото време ще има възможността да навлезе на нови територии. Ще съчетаем опита на голяма международна компания като MTG с водещата позиция на Дарик на местния пазар”, заяви основателят на компанията Христо Христов, който ще бъде изпълнителен директор на новото обединение.
„Потребителите ще разполагат с най-добрия продукт на пазара, а рекламодателите с най-голямото портфолио от сайтове в страната, което ще позволи реализирането на решения, които до момента родният ни пазар не е виждал. Бъдещето на медиите е в синергията на съдържанието между различните платформи”, сподели собственикът на Дарик радио и Дарик уеб Радосвет Радев.
„Тази сделка променя изцяло „Нова Броудкастинг Груп”. С тази стъпка, която е част от стратегията ни непрекъснато да предлагаме все по-иновативни решения на нашите клиенти, ние вече ще имаме и отлични възможности за достигане на аудиторията в дигиталното пространство, които да им предложим. Очаквам с нетърпение да започнем съвместна работа с екипа на Дарик”, каза Дидие Щосел, главен изпълнителен директор и зам.-председател на Борда на директорите на „Нова Броудкастинг Груп”.
Сделката се очаква да бъде финализирана в края на септември и подлежи на одобрение от Комисията за защита на конкуренцията.