БДЖ въвежда нов национален информационен телефон с номер 02/931 11 11, който ще замени 0700 10 200, информират от превозвача. По този начин клиентите на железопътния оператор ще могат да получават навременна информация за разписания на влаковете, цени на билети и др., а също така ще могат да подават сигнали за забелязани нередности, без да бъдат таксувани допълнително, както беше на досега съществуващия телефон на информационния център.
Разговорът с оператор на националния информационен телефон 02/931 11 11 е на цената на един градски разговор. Телефонът е достъпен и извън територията на България с код +3592 931 11 11.
Въвеждането на посочения телефонен номер към денонощната линия на информационния център на БДЖ е поредната стъпка в подобряването на процеса за осигуряване на повече възможности за получаване на информация от клиентите, след като вече са създадени варианти и за дигитализиране на услугата и възможност за проверка на разписанието и движението на влаковете в реално време чрез функцията Радар на следния линк: https://radar.bdz.bg/bg.
Разговорът с оператор на националния информационен телефон 02/931 11 11 е на цената на един градски разговор. Телефонът е достъпен и извън територията на България с код +3592 931 11 11.
Въвеждането на посочения телефонен номер към денонощната линия на информационния център на БДЖ е поредната стъпка в подобряването на процеса за осигуряване на повече възможности за получаване на информация от клиентите, след като вече са създадени варианти и за дигитализиране на услугата и възможност за проверка на разписанието и движението на влаковете в реално време чрез функцията Радар на следния линк: https://radar.bdz.bg/bg.