Заради срив в системата на „Борика" няколко часа бе затруднено тегленето от банкомат и плащането с карта в магазин. Около 16:30 часа проблемът бе изцяло отстранен.
По-рано от компанията съобщиха, че става дума за хардуерен срив, който затрудни функционирането на банкоматите, свързани със системата и плащането на ПОС терминал в търговската мрежа. Интернет разплащанията също бяха затруднени.
Част от потребителите се сблъскаха с проблема, че не могат да си изтеглят пари и се наложи да отидат в клона на банката, в която им е сметката и от който е издадена картата.
„Точно с проблем дойдохме. В „Хаджи Димитър" не успяхме да изтеглим пари. Пишеше на банкомата, че не се поддържа. Дойдохме тук, защото именно тук е издадена картата и изтеглихме пари от гише", обясни клиентка в банков клон.
Други потребители пък изобщо не бяха разбрали за проблема. Или пък по традиция теглеха пари на гише.
Само за миналата година системата „Борика" е обработила над 132 млн. картови плащания на стойност повече от 13 млрд. лева.