United Media, медийната компания на United Group, подписа нов тригодишен договор, с който продължава успешното си сътрудничество между водещата си новинарска платформа N1 и престижната американска медийна корпорация CNN.
Партньорството на CNN с N1, която осигурява качествени независими новини на милиони хора в Югоизточна Европа, започна през 2014 година. Тогава бе подписан първият ексклузивен договор за филиално партньорство с американската медийна организация в Адриатическия регион.
„Горди сме, че продължаваме отношенията си с N1 като важен партньор в Югоизточна Европа“, каза Уалид Чамак, директор „Продажби и лицензиране на съдържание“. „Работим в тясно сътрудничество с N1 от създаването през 2014 г. и с нетърпение очакваме да продължим това чрез предоставяне на съдържание, достъп до репортажите на CNN и осигуряване на обучения и консултации на N1, която развива продуктовата си гама“.
Продължението на това дългогодишно партньорство потвърждава взаимния ангажимент на двете организации да спазват най-високите световни стандарти в журналистиката в обществен интерес, един от основните принципи, на които се основава United Media.
Главният изпълнителен директор на United Media Александра Суботич каза: „Също като CNN, United Group се ангажира да подкрепя демократичните ценности. Отстояването на независимите медии, свободни от политическа намеса, е жизненоважно за всички функциониращи демокрации. Това е особено ценно в регион, където свободата на медиите често е под натиск. Ние сме източник на точни безпристрастни новини, на които хората имат доверие, и това е ключов фактор за популяризирането и разпространението на нашето съдържание. Благодарни сме на CNN за подкрепата, която ни позволява да осигуряваме тази важна услуга на нашата аудитория в Югоизточна Европа“.
Чрез сътрудничеството си със CNN N1 има достъп до най-новите световни репортажи, анализи и ексклузивни интервюта. Кореспондентите на CNN предават от мястото на събитието в предаванията на N1, което осигурява на аудиторията ни най-актуалната информация от целия свят. В съчетание с работата на репортерите на N1 в Сърбия, Хърватия, Босна и Херцеговина и Словения N1 има привилегията да предоставя на аудиторията задълбочена информация за най-важните събития от целия свят. В България Нова Броудкастинг Груп също има подписан договор със CNN.
От създаването си през 2014 г. новинарската платформа на United Group N1 е сред най-гледаните кабелни телевизионни канали и един от най-четените сайтове във всяка от държавите, където работи: в Сърбия, Хърватия, Босна и Херцеговина и Словения. Тя е новинарската марка, ползваща се с най-голямо доверие в региона, като е основен източник на информация за аудиторията по време на критични ситуации, включително неотдавнашната пандемия от COVID-19 и войната в Украйна.
United Media е част от United Group, водещата мултиплатформена медийна и телекомуникационна компания в Югоизточна Европа. В нея работят около 4200 души в осем държави. Портфолиото включва над 55 телевизионни канала и 30 портала, както и радио станции и печатни издания.
Партньорството на CNN с N1, която осигурява качествени независими новини на милиони хора в Югоизточна Европа, започна през 2014 година. Тогава бе подписан първият ексклузивен договор за филиално партньорство с американската медийна организация в Адриатическия регион.
„Горди сме, че продължаваме отношенията си с N1 като важен партньор в Югоизточна Европа“, каза Уалид Чамак, директор „Продажби и лицензиране на съдържание“. „Работим в тясно сътрудничество с N1 от създаването през 2014 г. и с нетърпение очакваме да продължим това чрез предоставяне на съдържание, достъп до репортажите на CNN и осигуряване на обучения и консултации на N1, която развива продуктовата си гама“.
Продължението на това дългогодишно партньорство потвърждава взаимния ангажимент на двете организации да спазват най-високите световни стандарти в журналистиката в обществен интерес, един от основните принципи, на които се основава United Media.
Главният изпълнителен директор на United Media Александра Суботич каза: „Също като CNN, United Group се ангажира да подкрепя демократичните ценности. Отстояването на независимите медии, свободни от политическа намеса, е жизненоважно за всички функциониращи демокрации. Това е особено ценно в регион, където свободата на медиите често е под натиск. Ние сме източник на точни безпристрастни новини, на които хората имат доверие, и това е ключов фактор за популяризирането и разпространението на нашето съдържание. Благодарни сме на CNN за подкрепата, която ни позволява да осигуряваме тази важна услуга на нашата аудитория в Югоизточна Европа“.
Чрез сътрудничеството си със CNN N1 има достъп до най-новите световни репортажи, анализи и ексклузивни интервюта. Кореспондентите на CNN предават от мястото на събитието в предаванията на N1, което осигурява на аудиторията ни най-актуалната информация от целия свят. В съчетание с работата на репортерите на N1 в Сърбия, Хърватия, Босна и Херцеговина и Словения N1 има привилегията да предоставя на аудиторията задълбочена информация за най-важните събития от целия свят. В България Нова Броудкастинг Груп също има подписан договор със CNN.
От създаването си през 2014 г. новинарската платформа на United Group N1 е сред най-гледаните кабелни телевизионни канали и един от най-четените сайтове във всяка от държавите, където работи: в Сърбия, Хърватия, Босна и Херцеговина и Словения. Тя е новинарската марка, ползваща се с най-голямо доверие в региона, като е основен източник на информация за аудиторията по време на критични ситуации, включително неотдавнашната пандемия от COVID-19 и войната в Украйна.
United Media е част от United Group, водещата мултиплатформена медийна и телекомуникационна компания в Югоизточна Европа. В нея работят около 4200 души в осем държави. Портфолиото включва над 55 телевизионни канала и 30 портала, както и радио станции и печатни издания.