/ ThinkStock/Getty Images
"Културно-историческият и балнеотуризмът заедно с морския и зимния са сред основните акценти в нашата маркетингова и рекламна политика. Само така можем да популяризираме огромното културно наследство, което притежава България, и да разширим крилата на сезоните", заяви в Троян министърът на туризма Николина Ангелкова.

България ще има рекламни билбордове в Ню Йорк
 
Тя обяви, че съвместно с бизнеса ще бъдат създадени балнео и СПА маршрути. Те ще популяризират възможностите на общините в уелнес туризма и ще допълнят културно-историческите дестинации. "Така продължаваме да надграждаме регистъра на туристическите атракции, към който ще се прибавят и многобройните фестивални прояви в страната ни", допълни министърът.

България е популярна сред руснаците, но не е топ дестинация за летните им почивки

Тя е обърна внимание, че Министерството не спира да работи по намаляване на административната тежест за бизнеса. С промените в Закона за туризма ще отпадне част от документите за регистрация на местата за настаняване или ще бъде осигурявана по служебен път, поясни Ангелкова.

Рекламата определя и профила на туристите
 
"Имаме идея да отпадне и прекатегоризирането на обектите на всеки пет години, но същевременно ще се засилят проверките по места", обяви тя. Ангелкова анонсира, че предстои да се създаде инспекторат към Министерството, който ще следи за съответствието на туристическите обекти към нормативните изисквания и ще налага санкции.
 
БТА