Рекламните приходи в Турция нарастват
Рекламните приходи в Турция нарастват / netinfo

Силната конкуренция в сектора на рекламата в Турция е довел до ръст от 13 процента за първите шест месеца на тази година, което е почти двойно спрямо общия икономически ръст на страната от 6,6 на сто.

През периода април-юни рекламните инвестиции в южната ни съседка са достигнали 1,8 млрд. турски лири, а очакванията са до края на годината цифрата на този показател да нарасне до 3,8 млрд. турски лири, сочат данни, оповестени от Мехмет Али Ялчандаг, председател на Международната рекламна асоциация в Турция, цитиран от „Тюркиш дейли нюз”.

През 2002 година рекламните инвестиции са били в размер на 1 млрд. турски лири, а към края на 2007 година са се утроили и са достигнали 3,3 млрд. турски лири. Прогнозата на Ялчандаг е, че ръстът в сектора ще продължи и през следващите години.