Привличат с тиквен пай клиенти в Деня на благодарността
Привличат с тиквен пай клиенти в Деня на благодарността / снимка: БГНЕС

На търговците им се иска на Деня на благодарността хората да отделят по-малко време за ядене на пуйка и повече за пазаруване, без значение дали онлайн или в самите магазини.

За втора поредна година веригите CompUSA Inc. („Комп Ю Ес Ей”) и BJ's Wholesale Club Inс. („Би Джейс хоулсейл клъб”) отварят врати на Деня на благодарността, предаде днес Асошиейтед прес. Изключение правят магазините в Масачузетс, където местните закони не регламентират почивка за празника. Тази година CompUSA Ей е осигурила и допълнителен стимул за купувачите - тиквен пай за чакащите на опашка. Култовата веригата за играчки FAO Scwarz („Еф Ей Оу Шварц”), чиито магазини се намират в Ню Йорк, Чикаго и Лас Вегас, също отваря врати днес.

В миналото пазаруването за Деня на благодарността бе ограничено до веригите за евтини стоки като Kmart („Кмарт”) и Wal-Mart („Уол-Март”), както и магазините за хранителни стоки на дребно и магазините с 24-часово работно време 7-Eleven Inc.

(„Севън-илевън”). Веригата Kmart, която се управлява от Sear Holdings Corp. („Сиърс холдингс корп.”), е направила още една стъпка напред, предлагайки за първи път телевизори и GPS системи на специални цени.

"Някои хора просто не могат да чакат до петък", отбелязва Кристън Уипъл, говорителката на Сиърс.

Говорителката на Националната федерация на търговците на дребно Елън Дейвис определи отварянето на магазините за Деня на благодарността като начин да се предизвика ентусиазъм преди периода на коледното пазаруване, който се очаква да бъде слаб.