Препоръчват на „ЧЕЗ Електро България” да оптимизира обслужването
Препоръчват на „ЧЕЗ Електро България” да оптимизира обслужването / netinfo

Ръководството на „ЧЕЗ Електро България” да предприеме мерки за оптимизация на обслужването на клиентите. Такава препоръка отправи заместник-председателят на Държавната комисия за енергийно и водно регулиране Валентин Кирчев към собственикът на енергодружествата в София, София-област и Плевен. Регулаторът и омбудсманът започнаха съвместна проверка на ЧЕЗ заради пропуски при защита правата на потребителите.

В държавната комисия се проведе среща между Валентин Кирчев, Борислав Цеков, главен секретар на омбудсмана и представители на енергийното дружество.

Проверката, която двете институции провеждат съвместно е по сигнали на граждани за честите спирания на електроенергията в Западна България, както и за неспазване от страна на чешката компания на Общите условия по договорите за разпределение и снабдяване с електрическа енергия, одобрени от ДКЕВР, съобщиха от комисията.

Вчера от институцията на омбудсмана информираха, че енергодружеството нарушава правата на клиентите, като не изпраща известие за сметките всеки месец в непрозрачен плик.

На срещата регулаторът задължи „ЧЕЗ Електро” да информира абонатите в София, София-област и Плевен за откриването на четири нови каси, както и за удължаването до 10 август на срока за изплащане на дължимите суми без натрупване на лихви или прекъсване на електрозахранването. Поискана е допълнителна информация, а проверката ще приключи до края на месеца.