Мтел с нова идентичност
Мтел с нова идентичност / netinfo

В месеца, в който Мобилтел отбелязва 17 години на телеком пазара в България, компанията предприема важна крачка в своето развитие, обновявайки изцяло своята корпоративна идентичност. Промяната е цялостна и обхваща логото на компанията, нейните слоган и ценности.

Обновяването на бранда е част от новата стратегия на компанията, която цели Мтел да бъде идентифицирана от потребителите като телеком компания, която предлага интегрирани телекомуникационни решения - интернет и телевизия, фиксиран и мобилен телефон - услуги, които са неизменна част от ежедневието на съвременния човек.

„Зад новата идентичност на Мтел стоят освен преобразени облик и мото, и промяна в дълбочина - във философията и културата на компанията ни", каза главният изпълнителен директор на телекома Андреас Майерхофер. „В основата на новия ни бранд стоите вие, клиентите - всеки от които със своите специфични потребности и желания. С тази стъпка целим да бъдем разпознати като телеком, който улеснява живота ви, и който създава безкрайни възможности за комуникация", допълни той.

Новият бранд демонстрира повече близост и прозрачност, общува по-лично и без усилие. Слоганът на Мтел, който казва „Повече за теб", носи основната идея на бранда. Новите ценности - без усилия, лично отношение, лидерство, компанията ще превърне в принципи, които ще следва в поведението си спрямо клиенти и партньори.

Два елемента съставят новото лого - символ и текстова част „tel". Символът представлява стилизирано „М" в знака за безкрайност, което прави аналогия с безкрайните възможности за общуване, които Мтел предлага. В търсене на етимологията на „М", става ясно, че в много от древните култури „М" изобразява „вода", буквата се свързва с течност, чиято символика наподобява знакът за безкрайността.

Звуковият подпис на бранда пък звучи като основен акорд - C Major, който също наподобява вълна, а оттам - безкрайността. Палитрата от цветове е топла и богата, с почти всички тонове на червеното.

Дизайнът на магазините също следва промяната, която поставя в центъра клиента и неговите потребности и се стреми усещането му в съприкосновение с продуктите и услугите на Мтел да бъде в съзвучие с ценностите на бранда.