9 млн. евро направиха верига магазини Mr. Bricolage в сръбския град Ниш. Това заяви Милен Христов, изпълнителен директор на"Брико Спец".
Днес в Ниш беше направена символична първа копка за изграждането на хипермаркета Mr. Bricolage в Ниш, който е и единствен за територията на страната. Инвеститор е българското дружество "Доверие Брико" АД, която държи правата за използване на марката Mr. Bricolage в България, Сърбия, Македония, Албания, Черна гора и Косово.
Магазинът Mr. Bricolage в Ниш ще разполага с 58 000 кв. м търговска площ и 180 паркоместа. Асортиментът на хипермаркета ще надхвърля 40 000 артикула за ремонт и обзавеждане на дома и градината. Като втори етап на проекта в сръбския град ще бъде изграден и логистичен център, който ще обслужва територията на цялата страна.
На символичната първа копка на магазина днес присъства и кметът на Ниш Милош Симонович. Той заяви, че се надява стартирането на този проект да привлече повече български и френски инвеститори, както в неговия град, така и в цяла Сърбия.
Магазинът в Ниш обаче няма да е единствената инвестиция на българското дружество в западната ни съседка. Предвидени са още 10 млн. евро за изграждането на други четири магазина от веригата Mr. Bricolage в Сърбия, заяви изпълнителният директор Милен Христов. Той допълни, че в бъдеще дружеството ще се опита да навлезе и на други балкански пазари, за които държи правата на марката Mr. Bricolage.
В България марката за пръв път се появи през 2000 година, като досега десетте магазина в страната ни са били посетени от над 16 млн. души.