M-tel е най-силната българска марка, a Coca-Cola е първа сред световните брандове. Това показаха резултатите от гласуване, организирано от Глобалната организация Superbrands.
Луксозният широкоформатен каталог Superbrands представя историята, пътя на успеха и съвременните постижения на 69 от най-силните брандове в България в сферата на потребителските стоки и услуги.
Авторитетните издания Superbrands са своеобразна енциклопедия на най-забележителните марки, известна повече на Запад като Библията на супербрандовете.
Номинираните брандове получават правото на участие в престижното издание след селекция от жури, чийто председател в България е изпълнителният директор на НДК Христо Друмев, както и чрез гласуване на потребителите за любимите им марки в интернет.
Резултатът и от двата вота показа, че M-tel е най-силната българска марка, а Coca-Cola е първенец сред световните марки на българския пазар.
Търговските марки, които участват в изданието получават правото да използват специалния символ Superbrands 2007 върху опаковките на продуктите си. „Приобщаването на повече марки към глобалното семейство на Superbrands е сигурен знак за икономическия просперитет на страната, на чиито пазар оперират те”, обясни Бил Колгрейв – управляващ директор на Superbrands.