Технологичният гигант Google обяви нови правила за политическата реклама, съобщи Ройтерс.
Рекламодателите ще могат занапред да си подбират аудитория само въз основа на възраст, пол и местожителство според пощенския код.
Google заедно със здравна компания работел по таен проект за събиране на лични данни на американци?
Досега специалистите, занимаващи се с политическа реклама, можеха да насочват продуктите си към хора, използвайки данни от поведението на потребителите в онлайн пространството, това какво търсят, дали са леви или десни.
Новите правила ще влязат в сила в Обединеното кралство следващата седмица преди изборите, до края на годината в останалата част от ЕС и в целия свят от 6 юни 2020 г., предаде Франс прес.
Рекламодателите ще могат занапред да си подбират аудитория само въз основа на възраст, пол и местожителство според пощенския код.
Google заедно със здравна компания работел по таен проект за събиране на лични данни на американци?
Досега специалистите, занимаващи се с политическа реклама, можеха да насочват продуктите си към хора, използвайки данни от поведението на потребителите в онлайн пространството, това какво търсят, дали са леви или десни.
Google said it will no longer allow election advertising to target voters based on political affiliation https://t.co/Hu8pHTZpQg
— Bloomberg (@business) November 21, 2019
Новите правила ще влязат в сила в Обединеното кралство следващата седмица преди изборите, до края на годината в останалата част от ЕС и в целия свят от 6 юни 2020 г., предаде Франс прес.