Дженерал Мотърс отстъпва от своите позиции
Дженерал Мотърс отстъпва от своите позиции / снимка: БГНЕС

Продажбите на американския автомобилен производител “Дженерал Мотърс” през третото тримесечие на годината продължават да спадат. Така компанията отстъпи лидерското място пред японския си конкурент “Тойота”, пише вестник “РБК Дейли”.

Намаляването на търсенето на нови автомобили в САЩ и Европа, както и финансовите трудности на “Дженерал Мотърс” доведоха до края на 77-годишното лидерство на американския концерн.

Потребителите все повече търсят автомобили с по-малък разход на гориво, а разработването на подобни модели се отдава по-добре на “Тойота”, която вече изпреварва по продажби “Дженерал Мотърс” с около 400 000 автомобила.