Членството в ЕС - добра реклама на туристическите обекти у нас
Членството в ЕС - добра реклама на туристическите обекти у нас / netinfo

„България – новата страна членка на ЕС” - с това мото Държавната агенция по туризъм представи страната ни на международното туристическо изложение в Щутгарт. Това е най–значимото изложение за туризъм и свободно време за Германия, насочено към масовата публика. Вицепремиерът Ивайло Калфин присъства на неговото откриване.

В изложението участват 1500 фирми от 90 държави, а очакванията на организаторите са то да бъде посетено от над 200 хиляди души. България и Перу са страните партньори на изложението за туризъм през тази година. Страната ни се рекламира като привлекателна туристическа дестинация на площ от 220 кв. метра. Целта е България да се представи на изложението в Щутгарт като новия съсед и партньор на Европейския съюз, който си струва да бъде опознат отблизо.

Членството на страната ни в Европейския съюз е много добра реклама на туристическите обекти у нас, част от които не са познати на европейците, коментираха участниците в международния панаир. Организаторите признават, че заради разширяването на ЕС тази година Източна Европа е модерна дестинация за туризъм. Вицепремиерът Ивайло Калфин се срещна с президента на Ландтага на провинция Баден – Вюртемберг, както и с министъра по европейските въпроси Вили Щехеле.