Заседание на Общинския щаб за координация на спасителни и неотложни аварийно-възстановителни работи при бедствия и аварии на територията на община Стралджа ще се проведе на 22 ноември. В заседанието ще вземат участие кметове, кметски наместници, ръководители на фирми и ведомства. Според утвърдения дневен ред кметът на общината Митко Андонов, който е и председател на Общинския щаб, ще открие заседанието.
Секретарят Илия Илиев ще представи заповед за подготовка на общината за работа и живот при зимни условия през сезон 2012-2013 г., заповед за осигуряване пожарната безопасност при експлоатация на различните видове отоплителни и електронагревателни прибори и инсталации в обектите и населените места, план за информационен обмен и взаимодействие при усложнена зимна обстановка на територията на общината, заповед за осъществяване контрол по изпълнение на дейностите, подписване на първични документи и отговорници по участъци, заповед относно извършване на проверка на снегопочистваща техника на фирмата, почистваща четвъртокласната пътна мрежа. Кметовете и кметските наместници и ръководителите на фирми и ведомства ще докладват готовността за действие в усложнена зимна обстановка.
От общинския пресцентър уточняват, че се очаква присъствието на представители на пожарната, полицията,ВиК, Напоителни системи, ЕВН-КЕЦ Ямбол, Областно пътно управление, пътноподдържащата фирма.