Мобилното приложение I Love Bulgaria популяризира туристическите обекти у нас
Мобилното приложение I Love Bulgaria популяризира туристическите обекти у нас / Sofia Photo Agency, архив
Мобилното приложение I Love Bulgaria популяризира туристическите обекти у нас
91685
Мобилното приложение I Love Bulgaria популяризира туристическите обекти у нас
  • Мобилното приложение I Love Bulgaria популяризира туристическите обекти у нас

Мобилно приложение ще рекламира 100-те национални туристически обекти в България. На всеки един ще бъдат поставени табели с баркод, който се сканира от мобилните телефони, а срещу това туристите ще събират бонус точки и ще печелят награди.

Апликацията има потенциал да събере на "едно гише" всички услуги в сектор туризъм, стана ясно от думите на ресорния министър в оставка Николина Ангелкова. Новата платформа струва близо 50 000 лева без ДДС на подопечното й ведомство.

Най-красивите пещери в България (ВИДЕО)

Приложението I Love Bulgaria цели да повиши посещаемостта на обектите и да насърчи интереса на младите хора чрез образователен елемент, обясни Ангелкова. Тя посочи, че това е възможност за допълнителни услуги за всеки турист. "Например, когато някой идва през зимата да кара ски, освен това той търси и други възможности за развлечение. Мобилното приложение предоставя информация с един клик какво и къде може да се посети. А ако са се включили представители на малкия и среден бизнес - и на каква цена, защото ние няма как да дадем стойността, но ако се включат хотелиери и туроператори, тогава ще има и обща услуга. Това събира услугите на едно място и се получава така нареченото One Stop Shop приложение за туризма като цяло", каза Ангелкова.

Кои са най-страхотните места за разходка в България?

В приложението са включени стоте национални туристически обекта. Всеки от тях има табела с холограма с QR-код, който може да се сканира с мобилно устройство. Така туристът получава информация за обекта, набира и бонус точки, а срещу тях - награди. Това засилвало интереса към обектите и пътуването, стана ясно от думите на Веселин Василев от фирмата, разработила приложението. С този елемент на играта, със стимул разчитаме да се повиши атрактивността, каза той.

Приложението струва 48 000 лева без ДДС на Министерството на туризма.