31 точки са включени в проектодневния ред за днешното заседание на общинския съвет в Ловеч, информират от пресцентъра на местния парламент.
Сред по-важните точки са анализ на възможностите за нова методика за определяне размера на такса битови отпадъци и приемане на доклад за извършените проверки и анализи на дейностите по сметосъбиране и сметоизвозване в селата по договора за обществена поръчка, определяне на границите на районите, вида на предлаганите услуги и честотата на сметосъбиране и сметоизвозване за община Ловеч през 2013 г., анализ на сключените приватизационни сделки и финансовото състояние на Общинския фонд за приватизация и инвестиции от 2005 г. до края на 2011 г.
Общинският съвет ще обсъди още отчетите за дейността на съвета на директорите на двете общински дружества за първото шестмесечие на годината и ще определи регистриран одитор за 2012 г. Ще бъдат разгледани и информации за икономическите резултати и финансовото състояние за 2011 г. на търговските дружества, в които общината притежава миноритарен дял от капитала.
Във фокуса на вниманието ще са предложенията за приемане в собственост на община Ловеч на недвижим имот, частна държавна собственост - бивше поделение № 42820 - Ловешки гарнизон.
Общинските съветници ще обсъдят изменението на три наредби - за реда и условията за поставяне на преместваеми обекти и елементи на градското обзавеждане на територията на община Ловеч, Наредба 2 за организацията и безопасността на движението, дисциплината на водачите на превозни средства и пешеходците на територията на община Ловеч и Наредбата за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги на територията на община Ловеч (последните две касаещи картите за паркиране на колите на хора с трайни увреждания).
За ново обсъждане се внасят в общинския съвет и върнатите от областния управител решения от предишното заседание.