Руската тенисистка Мария Шарапова представи собствената си компания за производство на сладкиши в магазина "Хенри Бендел" на петю авеню в Ню Йорк. Компанията се казва "Шугърпова" /игра на думи с фамилното име на тенисистката и "шугър" - захар на английски език, бел. на пр./ и предлага асортимент от 12 вида дъвчащи бонбони, направени във формата на устни, тенис-топка, паяк, плодове, мечета, звездички, сърчица и други фигури.
Всеки вид бонбони си има свое име - например "кокетливия", "ефектния", глупавия", "страшния", "спортния". Според Мария Шарапова "Шугърпова е най-вълнуващият проект, с който съм се захващала. Това е бизнес, в който влагам собствени пари".
"Над създаването на Шугърпова работех с голяма любов, разказа Шарапова. Мога да си призная, че съм голяма лакомница. Когато не намирах в магазините това, което ми харесва, аз реших да създам своя собствена сладкарница и сладкиши, които биха са понравили на такива момичета като мен". Бонбоните засега ще се продават само на територията на САЩ. Но в скоро време "Шугърпова" ще се появи и във Великобритания и Обединените Арабски Емирства. Освен това сладкишите на "Шугърпова" могат да се купят и чрез интернет. Стойността на една опаковка с тегло 142 грама струва около 6 щатски долара. Мария Шарапова е една от най-богатите спортистки в света. Според данни на специализираното американско списание "Форбс" нейният доход през 2011 година е 27,9 милиона щатски долара.
В началото на юни тя стана първата руска тенисистка с победи във всички турнири от "Големия шлем", спечелвайки откритото първенство на Франция. Но Шарапова печели много повече извън корта, отколкото на него, благодарение на рекламните договори с такива големи компании като "Евиан", "Найк", "Сасмунг" и "Тифани".