Обясняват правата на клиентите в Мол Варна
Обясняват правата на клиентите в Мол Варна / netinfo

Инициатива за подпомагане на потребителите при възникнали въпроси и казуси по отношение на техните права стартира от днес в Мол Варна. Клиентите ще могат да отправят запитвания всеки ден на бюро „Информация”, на телефон 070013111 или на email адрес: info@mallvarna.bg.

Търговският център се посещава дневно от хиляди хора, което е основателен фактор да следим за стриктното спазване на най-добрите търговски практики, коментира Ивайло Иванов, мениджър на Мол Варна. Дневният човекопоток е между 8 и 10 хиляди човека, а в съботните и неделните дни стига до 15 000 – 17 000 души.

Най-често срещаните притеснения от страна на потребителите се отнасят до процедурата по рекламация на различни продукти, поясни Соня Ангелова, председател на Комисията за защита на потребителите във Варна. Нейни служители консултираха стотици клиенти по време на Международния ден за защита на потребителите на 15 март.