• Размер на шрифта:

Най-малко 5 звезди в Млечния път вероятно са откраднати от друга галактика

12 януари 2017 11:05 | Редактор: Иглика Игнатова

Най-малко 5 звезди в Млечния път вероятно са откраднати от друга галактика
© ThinkStock/Getty Images

Най-малко 5 от 11-те най-отдалечени звезди в Млечния път изглежда са "откраднати" от друга галактика, увериха астрономи от Харвардския университет, цитирани от ЮПИ.

Въпросните звезди се намират на разстояние 300 000 светлинни години, отвъд спиралния диск на нашата галактика. Учените са на мнение, че тези звезди са част от бавен, но постоянен поток от космически материал, изхвърлян от галактиката джудже Стрелец - една от многото мини галактики, които кръжат край Млечния път и с всяка своя орбита се доближават все повече до него.

Откриха "ембриони" на Млечния път

Учените създали модел, за да се възпроизведе пътечката, по която галактиката джудже Стрелец е минала през последните 8 милиарда години. За целта били използвани астрономически наблюдения, за да се симулират скоростта и доближаването й.

"Началната скорост и ъгълът на доближаване имат голям ефект върху орбитата така, както скоростта на ракета и ъгълът, под който тя е изстреляна, влияят върху траекторията й", заяви Ейви Лоб от университета.

Представиха триизмерен атлас с повече от 1 милиард звезди (ВИДЕО)

Компютърните симулации разкрили, че доближаващата се галактика трябва за 8 милиарда години да е загубила една трета от звездите си и 90 процента от тъмната си материя. Моделът показал, че три потока от звезди се насочват от галактиката джудже Стрелец към центъра на Млечния път, преодолявайки разстояние от над 1 милион светлинни години.

Откриха какво деформира диска на Млечния път

Данни, събрани от телескопа на фондацията "Слоун" в Ню Мексико, помогнали на учените да идентифицират 5-те звезди, за които се смята, че са малка част от "откраднатия" материал в Млечния път. Учените се надяват, че ще открият и по-големи структури, предсказани от моделите им.

Резултатите от изследването са публикувани в Astrophysical Journal.

Етикети: Млечния път, звезди Млечния път, откраднати звезди

Коментари

Коментирай

Подреди: Първите отгоре Последните отгоре

• Страница:
  • 1
#1

Проявления на Еволюцията - 12.01.2017 г. 17:35:36

Човекът е Дух. Материалната култура има своето важно място в духовната еволюция на човечеството, но само когато човекът се развива духовно. Тогава тя е помощник на човека, за да изработва той своята духовна свобода, … и да подобрява условията на своето Земно съществуване. Свобода означава да действаш, ръководен от себе си, а това може да стори само онзи, който извлича мотивите за своите действия от вечната природа на нещата. Без духовно развитие, развитието единствено на материалната култура (което наблюдаваме днес) води до духовен упадък, прави човека дегенерат.

Материалистичната наука отрича духовната, вечна същност на човека и Вселената (Създателя, Бога). Тя невярно счита тленната материя за първична, а съзнанието за нейно свойство, и не приема истината, че първичен е вечният Дух, а съзнанието е свойство на Духа. Материята е инструмент за еволюция на Духа. Материалистичната наука изучава само материята, но не е възможно да знае нищо и за материята, защото не знае как Духът действа в нея. Във физическия, материалния, свят няма причини, а само следствия от духовни причини във вид на физически закони, физически сили, физически явления, физически процеси. Поради тези причини материалистичната наука не знае нищо за същността на човека и Вселената. Тя работи само с измислици, наричани хипотези, и разрушително влияе върху състоянието на планетата Земя.

Във връзка с горната публикация, съвсем накратко ще посоча три принципа, които човечеството е знаело още в дълбоката древност, но независимо, че те са описани в Науката за Духа, учените на материалистичната наука предпочитат да си останат духовно невежествени и не се интересуват от тях:
1. Както горе, така и долу;
2. Човекът е Микрокосмос, в него действат същите закони, които действат и в Макрокосмоса (Вселената, Създателя, Бога);
3. В огъня се обновява природата (лат.: Igne natura renovatur integra, INRI).
Духовни Йерархии от същества преобразуват, сгъстяват Духа в огън или топлина, топлината във въздухообразност, въздухообразността в течност, течността в твърдост. Това са четирите стихии, известни от древността: Огън, Въздух, Вода, Земя (чрез които действат етерните същества, съответно: Саламандри, Елфи или Силфи, Ундини, Гноми). Огънят или топлината е от двете страни на границата между видимия, физически, и невидимите, свръхсетивни, светове (т.е. огънят или топлината е четвърто състояние на материята, но съществува също и свръхсетивна, душевна топлина). Всеки по-висш и по-фин свръхсетивен свят прониква и обхваща по низшите от него. След като на планетата Земя тези стихии изпълнят конкретната си дейност в развитието на определени духовни същества, Йерархиите отново ги преобразуват в Дух по посочения закон: INRI.
В своята сегашна духовна еволюция човекът периодично преминава през две крайни състояния: Манвантара, или период на въплътеност, и Пралайя, или период (след освобождаване от телесността) на чисто духовно съществуване. Същото се отнася до планетите, Слънчевите системи и Галактиките, то тези периоди при тях са несравнимо по-големи. Както човекът се „облича“, инкарнира във физическо тяло, така и планетите, Слънчевите системи и Галактиките са физически „облекла“ на безкрайни по Величие, Мъдрост, духовна Сила, Съзнание,… Духове и съставни Духове.
„Черни дупки“, „изгубени“ и „откраднати“ планети, и др. – това са места на преобразувания, преобразувания, премествания и др. на планети, Слънчеви системи и Галактики. Според Науката за Духа, Антропософията, това е нещо закономерно, нормално и разбираемо. Например планетите Уран, Нептун и Плутон не са сътворени в нашата Слънчева система, а са „доведени“ отвън.

Науката за Духа, Антропософията, на повече от 550 тома свръхсетивни изследвания описва Макрокосмоса и Микрокосмоса, т.е. духовната космогония и духовния антропогенезис. И ако материалистичните учени попрочетат Науката за Духа, ще престанат да измислят глупости и ще научат истините. Инструменти за такива изучавания не могат да бъдат машините, апаратите и космическите кораби, а духовните възприемателни органи на самия човек. Те са заложени във всеки човек и е необходимо да се доразвият. Науката за Духа предоставя необходимите практики и указания как човек сам да постигне познания за висшите, духовни, свръхсетивни светове и техните същества. Самата тя се състои от такива духовнонаучни изследвания, които са достъпни за всеки човек.

• Страница:
  • 1

Напиши коментар

• Име *:

Полетата отбелязани със * са задължителни!
  • Коментар *:

• Код за сигурност *:

security code

Въведи код:

Редакцията не носи отговорност за съдържанието на коментарите. Призоваваме ви за толерантност и спазване на добрия тон.

Условия за ползване на коментарите »