„Златно сърце” за социална отговорност получи Фабрика за майонеза „Краси”
„Златно сърце” за социална отговорност получи Фабрика за майонеза „Краси” / Майонеза Краси

В третите Годишни награди за благотворителност и корпоративна социална отговорност бе отличена Фабрика за майонеза „Краси”. Лидерът на пазара на майонеза у нас получи заслужено признание в категорията „Подкрепа на беззащитните” за дългогодишните си усилия в подкрепа на хора с увреждания и социално слаби, както и за цялостната си дейност  за превенция на социалното изключване на деца и възрастни с различни увреждания.

Тази година за пореден път Фабрика за майонеза „Краси” подкрепи и фестивала „Светът е за всички”, в който се представиха 656 участника, представители на близо 40 сдружения на хора с увреждания от цялата страна.

Приемайки отличието Даниела Авджиева, мениджър Фабрика за майонеза „Краси” сподели, че е мисия, която си струва усилията да помагаме на тези, които имат нужда и ако всички отворим сърцата си за беззащитните ще направим света едно по-добро място за всички нас.

Наградите „Златно сърце” целят публичност на усилията на компании, НПО, институции и физически лица, подкрепили различни каузи със социален и обществено значим характер, като по този начин се даде пример и бъдат насърчени все повече компании и личности да се включат в подобни инициативи.

19 благотворителни проекта и социални инициативи в общо 11 различни каузи получиха официално признание в третото издание на Годишните награди за благотворителност и корпоративна социална отговорност „Златно сърце” на списание Business Lady. Церемонията се състоя снощи в хотел Хилтън, София.