40 търговски обекта и осем производители се включиха в кампанията „Не на найлоновите торбички“
40 търговски обекта и осем производители се включиха в кампанията „Не на найлоновите торбички“ / Sofia Photo Agency, архив

40 търговски обекта и осем производители се включиха в кампанията на РИОСВ – Смолян - „Седмица без найлонови торбички и опаковки”. Инициативата стартира днес и е насочена към намаляване потреблението на найлоновите торбички. Кампанията ще продължи до 25 ноември и се провежда в рамките на Европейската седмица за намаляване на отпадъците, в която РИОСВ-Смолян се включва за трета поредна година.

На 28.11.2016 г.,включилите се в кампанията, ще представят в екоиспекцията отчет за спестените количества опаковки. РИОСВ-Смолян ще отличи участниците в две категории - „Най-добра инициатива през седмицата“ и „Най-добра практика“, която ще доведе до цялостно намаляване на опаковките.