NOVA е изборът на активното население в изборния ден
NOVA е изборът на активното население в изборния ден / netinfo

Най-актуалните резултати и най-добрите коментатори отново бяха част от ефира на медията, а репортажите и интервютата в неделните предавания и новините на NOVA, посветени на изборния ден, бяха изборът на зрителите в деня на вота. На 6 ноември активното население в страната отново избра NOVA - единствената частна телевизия, която и тази година работи с двете най-авторитетни социологически агенции Алфа Рисърч и Галъп. Благодарение на това партньорство още в 20.00 ч. NOVA първа предложи най-точните прогнозни резултати на своята публика, с точност до 1% от окончателния резултат.

NOVA е изборът на активното население в изборния ден
netinfo

Над една пета от активното население в страната избра неделния сутрешен блок на NOVA „Събуди се... и Гласувай" с Мира Иванова и Деян Веселинов, което е с 55% повече в сравнение с втората по гледаемост телевизия - bTV, сред всички зрители на възраст 18-49 години.

Зрителите се довериха на новинарските емисии на NOVA, водени от най-опитната екранна новинарска двойка в българския телевизионен ефир - Ани Салич и Николай Дойнов, които заедно с Миролюба Бенатова, Марина Стоименова и репортерите на новините на NOVA проследиха развоя на изборите и настроенията на българите в страната и чужбина. "Избори в Комбина", с Лора Крумова и Галя Щърбева, допълниха неделния следобед в ефира на NOVA  с още атрактивни гости,  коментатори и репортажи.

NOVA е изборът на активното население в изборния ден
netinfo

Тандемът с най-голям опит в отразяване на избори - Ани Цолова и Виктор Николаев, и модерното мултимедийното изборно студио на NOVA „Новият първи" категорично спечелиха интереса на зрителите на възраст 18-49 г. Над една четвърт от активното население избра NOVA още при първата част на „Новият първи". Централните новини увеличиха аудиторния дял на NOVA и привлякоха почти една трета от зрителите пред екраните на възраст 18-49 години. А развръзката на изборния ден затвърди лидерската позиция на медията в телевизионния ефир.

Най-голямата медийна компания  в България Нова Броудкстинг Груп даде възможност на българите в страната и чужбина да проследят избора на България в реално време във всички нейни платформи - едни от най-посещаваните новинарски сайтове Nova.bg, Vesti.bg, Dariknews.bg, както и в ефира на радио NOVA NEWS. Президентските избори се оказаха най-актуалната и дискутирана тема и в социалните мрежи и официалните платформи на NOVA и Новините на NOVA.