Граждани поставиха пред кмета на Сливен свои дългогодишни проблеми, междуличностни спорове и предложения с обществена значимост. Това стана по време на приемния ден на Стефан Радев. Предварително бяха записани граждани, представители на обществени организации и фирми. Направени бяха предложения за развитието на спорта в града, за съвместни дейности в сферата на бизнеса и др.
„Хората най-напред се обръщат към Центъра за административно обслужване и ако можем да решим проблема им веднага, не се налага посещение в приемния ден на общинското ръководство. Често идват граждани, на които кметът е последна надежда за спасение, защото са изпаднали в безизходица по различни причини. Някои са срещнали бюрократични трудности, други идват за съвет или да споделят мъката си. Определено мога да кажа, че има доверие към кмета и очаквания за справедливо решение на всеки проблем", каза Таня Балабанова - главен експерт по административно обслужване.
Приемният ден на общинското ръководство се провежда всеки първи четвъртък от месеца. Предварително записване - в Центъра за административно обслужване - два дни преди приемния ден, във вторник от 8.30 ч.
Информация на телефон - 044-611-165