Водещите на Новините на NOVA Ани Салич и Ники Дойнов, както и Христо Калоферов и Даниела Тренчева, са сред най-харесваните новинарски лица в българския телевизионен ефир, според проучване на GfK*. Те, заедно с Ани Цолова и Виктор Николаев, са лицата, с които зрителите в най-голяма степен свързват медията. Участвалите в проучването определят NOVA като лидер на българския медиен пазар, а сред посочените причини са, че телевизията създава най-добрите новинарски емисии, непрекъснато се развива и е каналът, на който можеш да имаш доверие.
Лицата на NOVA, техният дългогодишен професионален опит в отразяването на ключови за страната и света събития са във фокуса на най-новата кампания на Новините на NOVA „Довери се на опита". Освен водещите на Новините и сутрешния блок Ани Салич и Ники Дойнов, Ани Цолова и Виктор Николаев, зрителите ще видят в действие и някои от най-опитните журналисти и репортери в България.
След като Новините на NOVA с всички свои емисии се наложиха като предпочитаният източник на информация сред активното градско население в страната за периода януари - 20 септември 2016 г., централната и късната емисия и следобедните новини вече са лидер и сред активното население в цялата страна и продължават да печелят доверието на зрителите. Данните сочат, че централната емисия на NOVA в 19.00 ч. е изборът на 31.3% от посочената аудитория, което е с 2.3 пункта повече спрямо емисията новини на втората по гледаемост медия бТВ по същото време (дял 29.0%). С още по-голяма преднина са Новините на NOVA в 23.30 ч. (дял 22.8%), където разликата е 8.1 пункта повече спрямо аналогичната емисия (дял 14.7%), излъчвана по бТВ.
В сутрешния ефир Ани Цолова и Виктор Николаев са освен най-опитната и разпознаваема двойка водещи, също и неоспорим лидер в часовия си слот, като интересът на аудиторията към предаването продължава да расте. За периода януари - 20 септември 2016 „Здравей, България" достига среден дял 36,1% сред активното население на възраст 18-49, което е с 10,6% повече спрямо същия период на 2015 година и с 20,5% спрямо януари - 20 септември 2014 година. В сравнение с предаването на втората по гледаемост медия бТВ в същия часови слот, „Здравей, България" постига 54% по-висок дял сред активното население.