Новите тенденции в дигиталния маркетинг във второто издание на IAB MIXX Awards
Новите тенденции в дигиталния маркетинг във второто издание на IAB MIXX Awards / netinfo

Регистрацията за участие в тазгодишното издание на IAB MIXX Awards вече е отворена

На 17-ти ноември в зала Люмиер на НДК ще се проведе второто поредно издание на престижните IAB MIXX Awards, което ще протече под мотото „NO kittens allowed".

Регистрацията за участие в тазгодишното издание на конкурса вече е отворена и се приемат кандидатури в седем категории: Direct Response and Lead Generation; Branded Content; Cross-Media Integration; Video; Mobile; Social и не на последно място - Brave.

Всички рекламодатели и агенции, които се гордеят с онлайн кампаниите си, ще могат да се включат в надпреварата за приз в най-престижните награди за интерактивен маркетинг.

Най-добрите постижения в онлайн маркетинга в България ще бъдат отличени от 7-членно жури, което при оценяването ще се води от стандартите на световните MIXX Awards.
По време на събитието ще има презентации на най-добрите световни практики във всяка една от категориите, както и представяне на някои от най-успешните български кампании.

Тази година организаторите пускат билети на специална цена за студенти, водени от желанието да вдъхновят младите хора и да им покажат тенденциите в дигиталния маркетинг.