Виваком ще компенсира клиенти заради проблеми с връзката
Виваком ще компенсира клиенти заради проблеми с връзката / Thinkstock/Getty Images

„Виваком" ще компенсира клиентите си с 50 минути време за разговори след снощния срив на мрежата. Това обявиха от компанията. Абонатите на телекома, ще получат бонус минутите за разговори във всички национални мрежи и Първа международна зона. Заявката за компенсация може да бъде направена на сайта на мобилния оператор до 15 септември.

След като през вчерашния ден технически проблем доведе до липса на достъп до мобилни гласови услуги за абонатите на „Виваком" в София и София област, от компанията съобщиха, че ще компенсират клиентите си създаденото неудобство.

Всички абонати на оператора, които са имали технически проблем с мобилните гласови услуги, ще получат 50 минути време за разговори във всички национални мрежи и Първа международна зона. Тя включва фиксираните номера към 54 държави, сред които страни от ЕС, Русия, САЩ и други, изброени на сайта на оператора.

За да получат компенсацията от бонус минути, засегнатите трябва да ги заявят от 30-ти август до 15-ти септември. Това може да стане в създадената за целта форма - „Заявка за компенсация" - на интернет сайта на компанията. Допълнителните 50 минути време за разговори ще бъдат включени към следващия отчетен период на клиентите.