АПИ: Неприятна е статистиката за участъка Стара Загора до пътен възел Сливен на АМ Тракия
АПИ: Неприятна е статистиката за участъка Стара Загора до пътен възел Сливен на АМ Тракия / БГНЕС, архив
АПИ: Неприятна е статистиката за участъка от Стара Загора до Сливен на АМ "Тракия"
88948
АПИ: Неприятна е статистиката за участъка от Стара Загора до Сливен на АМ "Тракия"
АПИ: Неприятна е статистиката за участъка от Стара Загора до Сливен на АМ "Тракия"
  • АПИ: Неприятна е статистиката за участъка от Стара Загора до Сливен на АМ "Тракия"
  • АПИ: Неприятна е статистиката за участъка от Стара Загора до Сливен на АМ "Тракия"

Уморени, заспали или разсеяни шофьори катастрофират най-много в отсечката между Стара Загора и Сливен на автомагистрала „Тракия". „Статистиката показва, че именно в този участък умората си казва думата и имаме най-много самокатастрофирали автомобили там", обясни за Дарик директорът на дирекция „Поддържане на пътната инфраструктура" в агенция „Пътна инфраструктура" инж. Георги Златев.

Кой е пътният участък с най-много катастрофи?

Миналата година бяха направени ремонти по магистрала "Тракия" за облекчаване на трафика, напомни инж. Златев. Тази година няма планови ремонти и целия аутобан от София до Бургас е отворен за движение. По думите на служителя на АПИ е изключително неприятна статистиката за участъка от пътния възел при Стара Загора до пътния възел при Сливен.

"Може би поради заспиване, умора, отвличане на вниманието има множество самокатастрофирали автомобили или такива, за които няма основателни причини да претърпят пътен инцидент в този участък", каза Златев. Той призова шофьорите, когато се почувстват уморени, да спират, да се освежат, а когато се почувстват по-добре, отново да се включат в движението.

С над 300 км/ч по аутобана (ВИДЕО)

Тази година магистрала "Хемус" е по-натоварената с ремонти, каза инж. Златев. Ремонтира се виадуктът "Елешница", като там в петък има две ленти в посока от София към Варна, а в неделя две ленти в посока към столицата. Той призова шофьорите да използват двете ленти и да не се наблюдават вече случаи, при които колите застават по-средата между двете ленти, с което се намалява проводимостта на участъка.