Международната награда за иновации „Продукт на годината идва в България
Международната награда за иновации „Продукт на годината идва в България / netinfo

Даден бе стартът за България на програмата „Продукт на годината", която излъчва най-голямата световна награда за иновации в продуктите и услугите, гласувана от потребителите. За лансиращото събитие специално пристигнаха изпълнителният директор на Product of the Year Worldwide г-н Филип Гелдер и мениджърът „Бизнес развитие" г-н Еран Ясур. В присъствието на десетки лидери и експерти от водещи български и международни компании, опериращи в потребителския сектор на българския пазар, както и на представители на медиите, те презентираха в детайли цялостната концепция на единствената маркетингова програма, която обединява силата на иновациите със силата на потребителите.

Основана преди 29 години във Франция, програмата „Продукт на годината" оперира в десетки страни с една и съща цел: да насочи потребителите към най-новите предложения на пазара и да отличи производителите за качеството и иновациите, реализирани в продуктите им. Същевременно наградата е силно послание към потребителите и дистрибуторите и е ефективно средство за насърчаване на продажбите.

„Продукт на годината" осъществява най-голямото проучване за иновации в потребителския сектор на отделните пазари. Следвайки уникалната методология на програмата, Nielsen Bulgaria ще реализира това изследване за нашата страна чрез национално представителна извадка на населението - следователно то ще отразява мнението на цялата нация, а не на група абонати на медии или на доброволци.

„Щастлив съм, че след почти 30 години успешно реализиране на Product of the Year по света програмата дебютира и на българския пазар. През всичките тези години успехът на наградите се дължи на два основни принципа: те служат като верен ориентир за потребителите да направят най-добрия избор сред стотиците нови продукти и услуги, лансирани всяка година на пазара, и са базирани изцяло на потребителския вот. Това по същество е независима препоръка от потребител към потребител (Word of Mouth) - един ключов момент, който компаниите умело използват като силен маркетингов инструмент за подкрепата на своите нови и иновативни продукти. Програмата „Продукт на годината" е ефикасна и доказана концепция, която се прилага от световни лидери като P&G, Unilever, Nestle, Coca-Cola, Heineken, Samsung и редица други, и съм убеден, че българските компании също ще посрещнат с ентусиазъм инициативата „Продукт на годината" и възможностите, които тя дава за възвръщане на инвестициите", каза Филип Гелдер, глобален изпълнителен директор на Product of the Year Worldwide.

Международната награда за иновации Продукт на годината" идва в България
netinfo
„Аз вярвам, че българският пазар вече е готов за такъв конкурс, тъй като потребителският сектор се развива много динамично и става все по-конкурентен", сподели Ралица Бехар, представител на „Продукт на годината" за България. „Създаването на иновации е единственият начин компаниите да бъдат конкурентни на пазара, на който непрекъснато се лансират нови продукти и услуги. Проектът има за цел да стимулира не само глобалните, но и местните компании да бъдат иновативни, нестандартни и изобретателни. Участието в състезанието е ценно за компаниите, защото имат възможност да подложат на независим и напълно обективен тест от страна на потребителите своите продукти и реализираните в тях иновативни идеи", добави Ралица Бехар.
Международната награда за иновации Продукт на годината" идва в България
netinfo
В конкурса за отличието „Продукт на годината", който ще се провежда ежегодно, могат да участват продукти и услуги, които са лансирани на българския пазар през последните 18 месеца (след юни 2015 г.). Те трябва да демонстрират иновации в една или в повече от следните характеристики: функция, дизайн, опаковка.

Ако Журито от експерти селектира определен продукт като иновативен, той става Финалист и ще бъде класиран в съответната категория, участваща в националното представително проучване на Nielsen Bulgaria.

Международната награда за иновации Продукт на годината" идва в България
netinfo
Победителите се определят единствено в резултат на потребителския вот. Във всяка отделна категория Победителят е само един и той получава ексклузивно лиценза на наградата „Продукт на годината" и възможността да промотира своя триумф, като използва червеното лого неограничено в маркетинговите и публичните комуникации на продукта или услугата. Компаниите, чиито продукти са участвали в потребителското проучване (Победителите и Финалистите), получават доклад от изследването на Nielsen Bulgaria с подробен анализ на категорията.