Все още няма нито един кандидат за омбудсман на община Кюстендил. Крайният срок за подаване на документи за участие в процедурата по избора изтича на 8 август, каза за Дарик председателят на Общинския съвет Михаела Крумова.
Документите се подават чрез Председателя на Общинският съвет до Временната комисия за номинациите на кандидати за Обществен посредник, всеки работен ден от 08:00 ч. до 17:00 ч. Комисията трябва да изготви до 30 август доклад с имената на кандидатите, които ще бъдат гласувани от Общинският съвет.
Комплекта документи за участие в процедурата по номинации за Обществен посредник, на основание чл. 8, ал. 2 от Правилника за организацията и дейността на Обществения посредник на територията на Община Кюстендил, следва да съдържа:
- заявление;
- автобиография;
- свидетелство за съдимост;
- копие от диплома за висше образование;
- документ, удостоверяващ трудов стаж;
- виждания за изпълнението на функцията на обществения посредник; - други материали (препоръки, сертификати и др.), които по тяхна преценка са в подкрепа на кандидатурата им;