Дадоха началото на процедурата по избор на омбудсман на община Кюстендил
Дадоха началото на процедурата по избор на омбудсман на община Кюстендил / netinfo

Временната комисия за номинациите на кандидати за Обществен посредник обяви началото на процедурата по номинации и избор на Обществен посредник на Община Кюстендил. Определен е срок за подаване на документи на кандидатите за Обществен посредник на Община Кюстендил считано от 08.07.2016 г. до 08.08.2016 г. Документите се подават чрез Председателя на Общинският съвет до Временната комисия за номинациите на кандидати за Обществен посредник в кабинет № 6 в административна сграда на Община Кюстендил, с адрес: пл. „Велбъжд" № 1, всеки работен ден от 08:00 ч. до 17:00 ч.
Комплекта документи за участие в процедурата по номинации за Обществен посредник, на основание чл. 8, ал. 2 от Правилника за организацията и дейността на Обществения посредник на територията на Община Кюстендил, следва да съдържа:
- заявление;
- автобиография;
- свидетелство за съдимост;
- копие от диплома за висше образование;
- документ, удостоверяващ трудов стаж;
- виждания за изпълнението на функцията на обществения посредник; - други материали (препоръки, сертификати и др.), които по тяхна преценка са в подкрепа на кандидатурата им;