Нова e лидер и през пролетния сезон на 2016
Нова e лидер и през пролетния сезон на 2016 / netinfo

Трети пореден пролетен сезон Нова отбелязва ръст, като увеличава дела от зрителската си аудитория. С 9% по-висок е делът на зрителската аудитория на медията през пролетния сезон на 2016 спрямо пролетен сезон 2015 сред населението в активна възраст (18-49 г.) и с 11% сред активното градско население (18-49 г. градско). Още по-категоричен е успехът на Нова сред младата и трудна за достигане аудитория (18-34 г.), където ръстът достига 14%.

Нова e лидер и през пролетния сезон на 2016
netinfo
6 от 10-те най-предпочетени предавания в праймтайма на пролетния сезон 2016 са предавания на Нова. Още по-категоричен е изборът на зрителите сред активното градско население (18-49 г. градско), където 8 от 10-те най-предпочетени предавания в праймтайма на пролетен сезон 2016 отново са предавания на Нова.

Новините на Нова също увеличават дела от зрителската си аудитория за трети пореден пролетен сезон с всяка една от емисиите. Централната емисия на Новините на Нова бележи ръст с близо 9% сред населението в активна възраст (18-49 г.) и с близо 12% сред активното градско население (18-49 г. градско). Късната емисия на Новините на Нова бележи ръст с близо 17% сред населението в активна възраст (18-49 г.) и 19% сред активното градско население (18-49 г. градско). Най-сериозен ръст бележи следобедната емисия на Новините на Нова, където разликата със същия период от предходната година е 44% сред населението в активна възраст (18-49 г.) и близо 42% сред активното градско население (18-49 г. градско).

Нова отне лидерството на bTV през есента на 2014 и през 2015 и до момента продължава да е най-гледаният телевизионен канал сред активното население в страната. С успеха си през пролетния сезон на 2016 Нова отново затвърди водещата си позиция и за пореден сезон остави зад гърба си втората по гледаемост медия bTV.

Нова e лидер и през пролетния сезон на 2016
netinfo
Запазва се лидерството и на групово ниво, където дистанцията с втората медийна група се увеличава и от 8.9 пункта през пролетта на 2015 достига до близо 10.9 пункта през пролетта на 2016.