България остава без туристическо лого засега
България остава без туристическо лого засега / Министерство на туризма

Няма финален победител в конкурса за ново туристическо лого на България, съобщиха от министерството на туризма.

Заседанието за избора се е състояло днес, а победителят трябваше да бъде излъчен от общественото жури за избор, в което участваха общо 15 членове, сред които представители на медиите, туристическия бранш, маркетолози и ПР експерти.

Вижте предложенията за лого на България (СНИМКА)

Тайното гласуване премина през два етапа. При първия вот са получени седем гласа „въздържал се", седем гласа за вариант едно, който е изцяло типографски и залага на шрифтовата символика в изписването на името България, и един глас за шестия, предложен тип лого с изображение на лъв.

Това е наложило и втори тур на гласуване, при което шест от членовете на журито подкрепиха първото предложение, а останалите деветима се въздържаха от гласуване.

Така мнозинството от представители не излъчи финален победител в конкурса за нов туристически символ на страната. Съгласно одобрената конкурсна програма, този резултат показва, че няма избран победител на този етап.

Предстои Министерството на туризма да обяви какви ще са стъпките оттук-нататък.