Държавата застава зад развитието на IT индустрията у нас. Заявката беше дадена от президента Росен Плевнелиев по време на фестивала "Webit", който събра световния елит на технологичната индустрия в България.

Във фестивала участват над 4 000 души от 70 държави.

Webit.Festival: Следващият Бил Гейтс може да се роди в България (СНИМКИ)

Най-добрите експерти в сектора ще направят свои презентации, сред тях и представителите на водещата дигитална медийна компания в България „Нетинфо".

Повече от 1300 стартиращи фирми са кандидатствали със свои проекти за голямата награда на фестивала. Тя е 200 000 евро и ще бъде дадена на най-впечатляващата нова компания.

"Добре дошли в София, дигиталната столица на новите пазари". С това послание президентът Росен Плевнелиев, кметът на София Йорданка Фандъкова, ръководителят на фондация Webit Пламен Русев и други официални лица откриха ежегодния Webit.Festival 2016 в София на 19 април.

София е дигиталната столица на новите пазари
netinfo

"Следващата голяма идея може да се роди от всеки ъгъл на планетата и някои от светлите идеи ще се родят в София", заяви президентът Росен Плевнелиев при откриването на Webit.Festival 2016 в София.

България предоставя най-ниските разходи за производство и труд в Европа и същевременно добро качество на живот.

Държавният глава се похвали и че цялото управление на колата, в която се вози френския президент се прави в България.

„Следващият Бил Гейтс може да се роди в България и никой не може да ме убеди в обратното", заяви още създателят и ръководител на събитието Пламен Русев, който очерта и няколко сфери на изключително бързото технологично развитие, предопределящо бъдещето ни.

София е дигиталната столица на новите пазари
netinfo

Онлайн рекламата трябва да е част от добрата история

Главният изпълнителен директор на „Нетинфо" Христо Христов представи новата ера в онлайн рекламирането. „Използвате ли реклами, които не могат да се пропуснат от потребителите? Ако не, трябва да започнете и да преминете към брандирано съдържание, защото това е новата ера, коментира Христов.

По думите му хората отделят време за добрата история и рекламите трябва да са част от нея.

Така информацията се възприема много по-добре и получава интереса на 76% от аудиторията, сочат данните на Mobyaffiliates. Хората прекарват средно 2,5 минути с всяка брандирана история, което е 8 пъти повече от времето, обичайно отделяно за мултимедийно съдържание.

София е дигиталната столица на новите пазари
netinfo

Webit.Festival продължава и днес в София тех парк.