Великобритания е известна с манията си по котки - осем милиона представители на котешкото семейство бродят из улиците и задните дворове в страната. Резултатите от ново проучване потвърждават, че британците се интересуват повече от живота на писаните, отколкото от този на политиците си, пише в. "Дейли експрес".
Котките масово са смятани за властелинките на интернет. Анкетата, посветена на читателските и информационни навици на британците, е направена от сайта Ваучъркоудс сред 2200 души. Резултатите показват, че поданиците на Нейно Величество са по-склонни да гледат котешки клипчета в мрежата, отколкото да четат новини за премиера си.
Котешкият характер според цвета на козината
Мнозинството обитатели на Острова - 89 процента, предпочитат да се информират от социалните мрежи, отколкото от специализирани новинарски сайтове.
На първо място по читателски интерес са знаменитостите - 89 процента от британците признават, че за тях е удоволствие да са в течение на най-новите клюки. Втората най-интересна тема - за 82 процента от жителите на Великобритания, са косматите любимци и всичко, свързано с животинското царство. На трето място е спортът, който вълнува 78 процента от британците.
Откриха на какво се дължи черно-белият цвят при котките
Следват телевизията и киното (73 процента), храната (67 процента), престъпленията (65 процента), здравето (59 процента) и родителството (55 процента). От злободневни политически въпроси се интересуват едва 39 процента от британците. Парите и финансовите въпроси вълнуват само 36 процента от жителите на Острова.
Допитването разкрива също предпочитаните средства от британците за черпене на информация. На първо място са социалните мрежи (89 процента), Google (72 процента), Уикипедия (68 процента), новинарските сайтове (62 процента) и имейлите и новинарските бюлетини (59 процента).
Източник: БТА