Режисьорът на последния клип на Armin van Buuren засне новата реклама на Загорка Ретро
Режисьорът на последния клип на Armin van Buuren засне новата реклама на Загорка Ретро / netinfo

Холандският режисьор Борис Боой, който е автор на най-новия видеоклип на Armin van Buuren ‘Heading Up High', с участието на нашумялата инди рок бандата Kensington, засне новата реклама на Загорка Ретро. Снимките бяха организирани в София от продуцентска компания Filmmaker.

Изборът на талантливия млад режисьор не е случаен. Борис Боой има заснети редица музикални клипове и реклами, включително за марки като Porsche и Nike. Опитът му напълно отговаря на новата концепция на Загорка Ретро, а именно да пресъздаде никога не излизащото от мода забавление през различните епохи. Автор на криейтив идеята за комбинацията от ретро и модерен начин на забавление, предаден чрез танц, е рекламна агенция Saatchi&Saatchi Bulgaria.

Режисьорът на последния клип на Armin van Buuren засне новата реклама на Загорка Ретро
netinfo

Затова музиката в рекламата е модерен ремикс на емблематичния български евъргрийн „Нашият сигнал" на Емил Димитров. Автори на новия аранжимент са Емил Димитров-син и Дани Милев, а съвременният прочит на песента е на колоритното хип-хоп дуо Young BB Young.

Оператор на видеото е холандецът Кевин Кимман, специализирал се в заснемането на филмова хореография. Танците в духа на двете времена - ретро и модерно, са дело на хореографите Ана Пампулова и работещия в Амстердам филипинец Marco Gerris.

Режисьорът на последния клип на Armin van Buuren засне новата реклама на Загорка Ретро
netinfo

Новият клип на Загорка Ретро е първата заснета у нас реклама със супер иновативната система Milo Motion Control, наета от Германия за снимките. Със супер модерната камера робот са снимани филми като „Аватар", „Джеймс Бонд: Skyfall", „Шерлок Холмс: Игра на сенки", „Х-Мен: Дни на отминалото бъдеще" и много други.

Вижте кратко видео от снимачния процес

Загрока Ретро бе пусната на българския пазар миналата година, предлагайки на консуматорите една от най-големите иновации през последните 10 години в бирената индустрия. Само за една година брандът е успял да заеме 4% дял по обем и 6% по стойност от целия бирен пазар у нас (по данни на AC Nielsen България за 2015). Благодарение на успешния продукт Загорка Ретро е номинирана в топ 10 на най-иновативните продукти в семейството на Heineken по света за 2015 г.