Статистиката сочи, че навсякъде по света, където се излъчва „Звездни стажанти" за първи сезон, от третата задача нататък започва истинската битка и предаването разкрива пълния си потенциал. Дотогава и участници, и зрители се адаптират към изискванията на формата, който налага на звездите да влязат в ролята на дисциплинирани служители и заедно в екип да решават реални казуси от бизнес ежедневието. Понятия като директен маркетинг, целеви групи, баланс между приходи и разходи, вписване в бюджетна рамка и много други са чужди за повечето от тях, те често пъти подценяват сериозността на бизнес задачите и това прави сработването им още по-трудно.
Тази седмица родните „Звездни стажанти" ще се впуснат в следващото рекламно предизвикателство - фото разказ, който да послужи за изработването на брошура. Техен клиент е застрахователният брокер „SDI BROKER", а задачата на рекламното фото есе е да промотира новата им услуга „Каско Избор". Двата отбора ще трябва вникнат в същността на застрахователния бизнес, да изберат подходяща тема и послание, които най-добре да я позиционират на пазара. След това да създадат история в до 10 кадъра, детайлно описани и представени на клиента по най-атрактивния начин.
Звездните стажанти на г-н Шарлопов станаха герои на сапунена опера
След решението на клиента двата отбора ще се съберат в заседателната зала на г-н Шарлопов, за да разберат как са били оценени. Именно там ще се стигне до първите истински сериозни порицания за качеството, подхода и отношението към задачата, а накрая един стажант ще бъде уволнен. Очакват ни два динамични и емоционални епизода на „Звездни стажанти" във вторник и сряда от 21 часа по Нова.