Работещите в сферата на туризма се сблъскват с клиентски претенции, желания и оплаквания от всякакво естество, които често са абсурдни и предизвикват смях.

Вижте най-забавните и абсурдни оплаквания на туристи.

„Ухапа ме комар. Никой не ми е казвал, че те хапят. В брошурата не бяха споменати никакви комари".

"Никой не ни каза, че във водата ще има риби. Децата ни се изплашиха."

„ Установихме, че пясъкът не беше такъв, какъвто изглеждаше на брошурата. Във вашата брошура пясъкът изглеждаше бял, но всъщност беше е жълт" .

"Сигурен съм, че съм отсядал точно в тази хотелска стая в някои предишен живот. Не мога да остана в нея".

„Защо около Сидни не подскачат кенгурата? Много съм разочарован".

„Смятам, че трябва да бъде обяснено в брошурата, че в местните магазини не се продава бисквити с пудинг или джинджифил".

„Плажът беше прекалено пясъчен. Трябваше да почистваме всичко от пясък, преди да се върнем в нашата стая".

„Мързеливо е от страна на местните собственици на магазини в Пуерто Валарта да затварят магазиниет следобед. Затварянето на магазините следобед трябва да бъде забранено".

„Резервирахме екскурзия до воден парк, но никой не ни каза, че трябва да си носим собствени бански костюми и хавлии".

„Бяхме на почивка в Испания и имахме пробелми с таксиметровите шофьори-всички бяха испанци".