Новата колекция на Chanel - повече улична, отколкото висша мода
Новата колекция на Chanel - повече улична, отколкото висша мода / Guliver/Getty Images

Колекцията на Карл Лагерфелд за модна къща Chanel (Шанел) бе показана в рамките на Седмицата на модата в Париж, предаде Франс прес. Дефилето се състоя в Гран пале сред декор, включващ огледала по стените, мокет в кремавобяло и столове в стил "Наполеон Трети", подредени в една редица. Около 2500 гости присъстваха на представянето на колекцията. Сред тях бе и главната редакторка на списание Vogue (Вог) Ана Уинтур.

Колекцията на Карл Лагерфелд можете да разгледате тук

"Исках всички да бъдат на първия ред", заяви Лагерфелд. „Това позволява нещата да се видят отблизо. Обикновено има зрители на шестия ред, които на практика не виждат нищо. Сега никой не можеше да се оплаче. Тази колекция прет-а-порте за сезона есен/зима 2016-2017 г. напомня повече улична, отколкото висша мода. Няма обувки с високи токчета, а ботуши с плоски подметки. Направено е, за да се ползва за ходене, както се казва в песента на Нанси Синатра"These Boots Are Made for Walkin'" от 1966 г."

Новата колекция на Chanel  повече улична отколкото висша мода
netinfo
Шапките са нещо средно между сламените шапки с овална форма, носени навремето от Коко Шанел, и мотоциклетни каски.

Карл Лагерфелд с ревю в супермаркет (СНИМКИ)

"В случая шапките нямат за цел да допринесат за красивия външен вид. Те могат да се носят, докато се кара велосипед или мотоциклет. Солидни са, но не са тежки", поясни дизайнерът. Някои шапки са украсени с бижу или цвете.

Новата колекция на Chanel  повече улична отколкото висша мода
netinfo
Сред присъстващите бе и 15-годишната дъщеря актьорите Уил Смит и Джейда Пинкет Смит - певицата и актриса Уилоу Смит, която бе избрана за посланичка на Chanel от Лагерфелд. Не за пръв път модната къща избира тийнейджърка, чиито родители са известни - 16-годишната Лили-Роуз Деп, дъщерята на Ванеса Паради и Джони Деп, стана лице на рекламна кампания на очилата Chanel.

Източник: БТА