Започна приемът на документи за персонал на Центъра за почасово предлагане на услуги за социално включване, на 15 домашни помощници и на потребители на тази услуга – съобщиха от община Разград.
Това се случва по проект „Създаване на център към Домашен социален патронаж-Разград за почасово предоставяне на услуги за социално включване“, финансиран от ОП“Развитие на човешките ресурси“. По проекта освен 15 домашни помощници на по-късен етап ще бъдат ангажирани и 20 лични асистенти – уточни неговият координатор Янка Георгиева. Потребителите ще са 200 - хора с увреждания и възрастни хора над 65-годишна възраст, те ще могат да ползват и помощ от психолог, кинезитерапевт и медицинско лице.
Документи и за домашни помощници, и за потребители на услугата, се подават всеки работен ден от 9,00 до 17,00 ч. до 4 април в сградата на Домашен социален патронаж в Разград.
Всички документи са по образец и могат да бъдат получени в:
- сградата на Домашен социален патронаж гр. Разград, с адрес: гр. Разград, ул. „11-ти август“ № 18;
- сградата на Община Разград, с адрес: гр. Разград, бул. „Бели Лом“ № 37А, ет. 5, стая 506
- документите са достъпни и на официалната интернет страницата на Община Разград: www.razgrad.bg, рубрика „Програми и проекти“.
За допълнителна информация: тел. 084 660 653, Янка Георгиева - координатор проект и Елена Ганчева - управител на Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване.