7 000 шефове на малки и средни фирми дават отлични оценки за 6-ия рожден ден на Adwise
7 000 шефове на малки и средни фирми дават отлични оценки за 6-ия рожден ден на Adwise / netinfo

По повод рождения си ден Adwise, най-голямата българска платформа за реклама на клик, част от портфолиото на Нетинфо, започва предлагането на ремаркетинг за своите клиенти, запазвайки цената на клик с тази на стандартните кампании. Новата услуга представлява силно фокусирана реклама, която се показва само на потребители, които през последните няколко дни са посетили сайта на рекламодателя, проявявайки конкретен интерес към предложенията му.

Този механизъм многократно увеличава ефективността, измервана като CTR (Click through Rate) и брой предприети конкретни действия от потребителя като купуване на продукт, букване на хотел или ваучер за СПА услуга.

Целта ѝ е да подкрепи максимално усилията на управителите на малки и средни фирми у нас, които всекидневно са под натиска на средата да оптимизират средствата и усилията си в задържането на старите и привличането на нови клиенти.

По данни, публикувани в SBA Справочник 2014 г., повечето български МСП са в сектора на търговията на едро и на дребно, и формират 44 % от всички МСП - дял, който е значително по-висок от средния за ЕС (29 %). Последствията на икономическата криза са предизвикателство за устойчивостта и развитието на този тип компании.

Българската платформа за ефективна реклама на клик Adwise дава възможност на всяка реклама в нея да се показва безплатно, а заплащането става само след реален клик върху нея. Предимство е, че рекламодателите сами определят сумата, която искат да платят за този клик. Освен това платформата позволява на рекламодателя сам да таргетира по пол, възраст, географско местоположение и дори времево, само в определен часови пояс.

Последните данни за декември 2015 г. на Adwise показват:

Средно 2 200 активните кампании всеки ден

Над 550 000 000 сервирани импресии на рекламите за месеца

Почти половин милиона клика от потребители с интерес към предлаганите от
рекламодателите продукти