За празниците най-голямата българска онлайн платформа ще изненада потребителите си с изцяло ново мобилно приложение
Най-голямата българска онлайн платформа за видео споделяне на локално аудиовизуално съдържание ще изпрати 2015 година с рекордни постижения. Половин милион българи ежедневно гледат клипове и се забавляват, информират се и научават нови неща на страниците на Vbox7.com. Посетителите в най-голямата онлайн платформа за локално аудиовизуално съдържание на месечна база са близо 2 100 000, а всеки човек, влязъл във Vbox7.com, прекарва средно по 21 минути на ден в гледане на видеа. Общото време, прекарано на ден в гледане на видеа във Vbox7.com, е 10 000 000 минути.
В навечерието на Коледа Vbox7.com е подготвила подарък за всички свои потребители - изцяло ново мобилно приложение. С него гледането, споделянето и качването на видеа става много по-лесно и бързо, а актуалното съдържание е представено по нов начин. Още от началния екран лесно се достъпват популярните видеа, любимата на всички класация „Топ 40" и най-гледаните български музикални клипове, а потребителите могат бързо и лесно да споделят видеата във всички социални мрежи само с един клик. Приложението има и нови настройки, благодарение на които всеки може да избере дали да гледа видеата в HD качество, да използва ли субтитри или да ползва функцията Autoplay режим.
От началото на годината Vbox7.com отчита ръст от 250% на видео гледанията в мобилната си версия, сочат данните на GemiusTraffic. Успех бележи и мобилното приложение на Vbox7.com за iOS и Android с неговите 600 000 сваляния. Над 20 000 000 са видео гледанията само през мобилни устройства за месец ноември, а най-гледаното видео през телефон или таблет за месеца е музикално.
Според статистиката най-гледаните видеа през 2015 и особено по време на празниците са в категориите „Музика", „Шоу", „Хора" и „Смешни". Сред тях са клипове като „Ела и си вземи" на Криско и Гери-Никол и видео, превърнало се в хит от канала на „Лудия Репортер".
Само преди няколко месеца „Нетинфо" основа продуцентска и дистрибуционна компания 7Talents, която вече продуцира видеа с по 1 000 000 гледания на седмица. Сред най-харесваното съдържание на 7Talents са „Тя и той", "Мисията е възможна" и скритата камера за Хелоуин.