Започва прием на документи за лични асистенти
Започва прием на документи за лични асистенти / Live.Varna.bg

Приемът на документи на кандидатите за лични асистенти на ползвателите на услугата започва от днес във варненския район „Младост“. 15 лица ще бъдат обгрижвани в домашна среда и още 200 души в създадения за целта център в сградата на районната администрация. През март следващата година, след приключване на проект „Нови Алтернативи“, ще се включат още 32 потребители в домашна среда и така общата бройка на обгрижваните лица ще стане 247. Срокът за изпълнение на договора е 20 месеца, а финансирането е по оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“.

Обявените позиции са за социален работник, медицинска сестра, психолог и рехабилитатор. Кандидатите могат да подават документи до 8 януари.

За ползватели на социалната услуга „личен асистент“ могат да кандидатстват лица с увреждания и лица над 65 г. в невъзможност за самообслужване.

Пълна информация за конкретните цели и дейности на проектното предложения, както и за формуляри и срокове за кандидатстване, могат да се намерят на сайта на район „Младост“, място в районната администрация, както и на телефони:  052 820 879; 052 820 867.