С добра държавна маркетингова стратегия и правилна рекламна политика, в следващите 3-4 години град Пловдив може да се превърне в предпочитана туриститеческа дестинация за около 3 млн, афроамериканци. Това заяви в интервю за Дарик радио Брайън Браун, който е президент и основател на американска консултанстка компания, която се занимавам основно с търсене и създаване на туристически продукти и дестинации за афроамериканците в Съединените американски щати.
По думите на Браун, който е в Пловдив за седмата Международна среща на туроператорите, само за миналата година, над 7 млн. афроамериканци са пътували отвъд океана за празници и почивки, като са похарчили над 53 милиарда долара.
Той бе категоричен, че едно от задължителните условия за привличането на този контингент от туристи към града е увеличаването на международните полети от летище „Пловдив“.
Браун подчерта и нуждата от лека промяна в рекламните брошури за СПА хотели и места за почивки. Според него в тях трябва да бъдат включени снимки и изображения на афроамериканци и хора от различни етноси. „Част от маркетинговата стратегия може да включва известни радио или телевизионни цветнокожи водещи в Америка да бъдат привлечени да рекламират Пловдив в предаванията си“, допълни още Брайън Браун.