Google не мисли да се отказва от социалната си мрежа Google+. Въпреки неголямата популярност на платформата, тя претърпя пълна преработка. Новият уебсайт е съсредоточен върху потребителски „колекции" и „общества", което го обуславя повече като форум за интереси, отколкото като персонално насочена мрежа.
От компанията заявяват, че са осъществили пълен редизайн на услугата, който поставя Обществата и Колекциите на преден и централен план. Според създателите му, новият Google+ e много по-опростен и оптимизиран за ползване от мобилни устройства.
От Google съобщават също, че са отделили много време да разговарят и ангажират потребители на стария Google+ в разработването на новата версия.
Новите дрехи на Google (ВИДЕО)
Преобладаващият отговор на въпроса „Защо използвате Google+?" се оказал, че е хубаво да има място, където да можеш да дискутираш своите интереси и да си в крак с промените в тях. Анализи на компанията показали, че клиентите се възползват най-вече от точно тези функции на социалната мрежа.
Google+ беше стартирана през 2011 без големи маркетингови кампании. Платформата се опита да създаде виртуален еквивалент на различните приятелски кръгове в човешкия живот, но той не се оказа достатъчно успешен. Част от възможните причини за това е голямата популярност и пълната опростеност на социални платформи като Facebook, Twitter и др.
Източник: БГНЕС